آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»برق صنعتی»نماینده فروش رله شیشه ای,فروش رله های شی
نماینده فروش رله شیشه ای,فروش رله های شی-pic1

نماینده فروش رله شیشه ای,فروش رله های شی

کلینیک برق بین الملل توزیع کننده ملزومات برق و الکترونیک صنعتی WWW. ELECTROCLINIC.IR
021-33530153 09024545654

کلینیک برق بین الملل به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، و یکی از شرکت‎های پیشرو در زمینه‎های برق و الکترونیک صنعتی می‎باشد. کلینیک برق بین الملل، آمادگی خود را جهت ارائه انواع رله های الکترومکانیکی, رله های حالت جامد, رله های کنترل, تایمر ها, رله های ریلی, رله های مینیاتوری, رله های کمکی,اعلام می‎دارد.
رله های صنعتی یا رله های شیشه ای عموما در صنعت و سیستم های اتوماسیون صنعتی , در سیگنالینگ و سیستم های حفاظت , در سیستم های کنترل و الکتریکی استفاده می گردند . از ویژگی های اساسی رله های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود : - تعداد کنتاکت ها از یک تا چهار کنتاکت - جریان کنتاکت سوییچ که می تواند تا 48A افزایش یابد (بستگی به نوع رله دارد) - در انواع سیم پیچ جلوگیری از افزایش ولتاژ - در انواع فلگ دار ودکمه تست دستی رله و امکان قفل کنتاکت های باز و بسته - قابلیت نصب بر روی برد (PCB) , سوکت ها و پایه , ریل های 35 میلیمتری
له های قابل برنامه ریزی که در نمونه های مختلف پیشنهاد می شود . نمونه هایی با 8 ورودی و 4 خروجی رله ای یا ترانزیستوری , 16 ورودی و 8 خروجی رله ای یا ترانزیستوری , با صفحه نمایش و بدون صفحه نمایش , با منبع تغذیه : 12 , 24 , 220 ولتی DC و 230V AC , قابل برنامه ریزی با زبان های برنامه نویسی LAD و STL , با وجود نمایش LED جهت , وضعیت دستگاه و ورودی و خروجی ها , قابل نصب بر روی ریل 35 میلیمتری و قابلیت برقراری ارتباط از طریق MODBUS RTU / NEED Master و توانایی برقراری ارتباط با نمونه های دیگر رله های مدل NEED .
رله های تایمری در قالب ریلی و صنعتی موجود هستند . و در سیستم های ولتاژ پایین , اتوماسیون صنعتی , BMS , سیستم های تهویه هوا , سیستم های گرمایش , حفاظت , سیگنالینگ , سیستم های آلارم , روشنایی و ... استفاده می شوند .
رله کمکی یک کلید الکتریکی است که بویسله یک آهن ربای الکتریکی عمل مکانیکی سوییچ را انجام می دهد . رله ها برای کنترل یک مدار با سیگنال های توان پایین (با ایزوله کردن کامل بین مدار فرمان و مدارات قدرت) و یا زمانی که بخواهیم چندین مدار را با یک سیگنال کنترل کنیم استفاده می گردد . از مزایای این نوع رله ها می توان به حذف هارمونیک , توانایی سوییچینگ بالا , قطع و وصل بدون جرقه اشاره نمود . همینطور رله ها بصورت گسترده در تلفن ها و کامپیوتر ها برای انجام عملیات های منطقی به کار گرفته شده اند .
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه فرمایید.
www. electroclinic.ir

آدرس:تهران-لاله زار جنوبی –جنب بانک ملت –پاساژ بوشهری-ط همکف-پ23.
تلفن : 02133530153
email: sales@electroclinic.ir
مدیر فروش : آقای مهندس رحیمیان موبایل : 09024545654


آگهی دهنده: کلینیک برق
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - برق صنعتی در تهران
آدرس: تهران-لاله زار جنوبی –جنب بانک ملت –پاساژ بوشهری-ط همکف-پ23.
قیمت: 33530153
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۱/۴
بازدید: 1025 بار
ایمیل: