آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»برق صنعتی»فروش انواع کلید مینیاتوری، کنتاکتورها
فروش انواع کلید مینیاتوری، کنتاکتورها-pic1

فروش انواع کلید مینیاتوری، کنتاکتورها

فروش انواع کلید مینیاتوری، کنتاکتورها، کلید اتوماتیک، کلید حرارتی و فیوز
کنتاکتور وسیله ای است که در آن با استفاده از خاصیت الکترومفناطیس تعدادی کنتاکت به یکدیگر وصل یا از یکدیگر جدا می شوند. از این خاصیت جهت قطع و وصل و یا تغییر اتصال مدار استفاده می شود. هر کنتاکتور معمولاً دارای سه کنتاکت اصلی برای مدارمی باشد
کلیدهای مینیاتوری یا همان کلیدهای MCB هگر که در انواع ۱ تا ۴ پل در رنج های ۲ تا ۱۰۰ آمپر در قدرت قطع های ۴٫۵ تا ۱۰ کیلو آمپر تولید و عرضه می گردد. شایان ذکر است کلیدهای MCB هگر دارای مزیت هایی از جمله محافظ شیشه ای جهت لیبل کلید, گیره نگهدارنده ریل فلزی و … اشاره کرد.
بمنظور حفاظت تأسیسات روشنائی، برق صنعتی، سیم و کابل و ماشین آلات در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه از فیوز، کلید- فیوز و کلیدهای اتوماتیک استفاده می گردد. لیکن به لحاظ اینکه اولا فیوزها همیشه نمی توانند عمل حفاظت موضعی و سلکتیو را در انواع مختلف شبکه ها بطور کامل و بدون خطا انجام دهند و در ثانی بعلت اینکه در شبکه سه فاز در موقع ازدیاد جریان اغلب قطع سه فاز بطور همزمان لازم و ضروری است لذا نمی توان همیشه از فیوز و کلید- فیوز استفاده کرد. در ضمن در بعضی از شبکه های توزیع می بایست به محض برگشت جریان (ولتاژ) یا افت بیش از حد مجاز ولتاژ، مدار بطور خودکار قطع و آلارمهای لازم ایجاد گردد. همچنین در بعضی موارد ورود اتوماتیک یا دستی دیزل ژنراتور یا ترانسفورماتور در شبکه توزیع جهت تداوم کار شبکه یا انجام تعمیرات دوره ای شبکه اجتناب ناپذیر می باشد. در چنین حالاتی فقط از کلید اتوماتیک می توان استفاده کرد.
کلید های حرارتی یا به عبارت دیگر کلید های محافظ موتور که در اصطلاح تخصصی به کلید های MPCB نیز معروف هستند.از جمله کلید هایی هستند که قابل قطع زیر بار هستند و برای روشن و خاموش کردن الکترو موتور های سه فاز مورد استفاده قرار میگیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر محصولات شرکت از سایت ما دیدن فرمایید و یا با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:
http://www.tehranbargh.com
http://www.wirencable.ir
شماره های تماس:
021-33988516
021-33906276
09126715033
021-33987865fax:
آدرس: تهران، لازار جنوبی، کوچه اتحادیه، پاساژ اتحادیه، طبقه 2، پلاک 25
امکان ارسال به تمام نقاط کشور طی ٢٤ ساعت مهیا می باشد.


آگهی دهنده: فروشگاه تهران برق الکترونیک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - برق صنعتی در تهران
آدرس: تهران، لازار جنوبی، کوچه اتحادیه، پاساژ اتحادیه، طبقه 2، پلاک 25
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۲/۱۴
بازدید: 486 بار
ایمیل: