آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»برق صنعتی»معرفی و بررسی ترموگراف دما و رطوبت BE136
معرفی و بررسی ترموگراف دما و رطوبت BE136-pic1

معرفی و بررسی ترموگراف دما و رطوبت BE136

بهترین ترموگراف در زمینه اندازه گیری دما رطوبیت به صورت لحظه ای.
ترموگراف دما و رطوبت برند معروف و پرطرفدار بستون BESTONE، ساخته شده در کشور هنگ کنگ توانایی اندازه گیری دما و رطوبت محیط با دقت بسیار بالا را دارد. رنج اندازه گیری دمای محیط این کالا بین -30 تا 80 درجه سانتی گراد است. این دیتالاگر، قادر است رطوبت را از 0 تا 100 درصد اندازه گیری کند. دیتالاگر رطوبت ترموگراف بستون دارای صفحه نمایشی واضح و خوانا است. کاربر میتواند به ثبت و ذخیره اطلاعات تا 32256 داده بر روی حافظه ی داخلی است.
این وسیله، یک دماسنج و رطوبت سنج پرتابل با پراب سرخود است، که میتواند دما و رطوبت و ذخیره مقادیر مینیمم و ماکسیمم را همزمان اندازه گیری کند. این دستگاه کوچک دارای دقتی بسیار بالا است. همچنین به دلیل قابلیت ثبت دما و رطوبت، محیط کاربری گسترده ای دارد.
از این تجهیز میتوان در انبارهای مواد غذایی همانند انبار گوشت، مواد لبنی، مواد غله، مراکز پرورش گل و گیاه، خشکبار و ... و همچنین مراکز پرورش گل و گیاه انبارها و سوله های نگهداری گل، میوه و سبزیجات استفاده نمود.



فروشگاه اینترنتی مشهد ابزار بزرگترین وارد کننده تجهیزات اندازه گیری از برند های روز دنیا و تامین کننده محصولات کمپانی های دیگر کشور ها در ایران میباشد. در این راستا تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مشهد ابزار به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از کمپانی ها در ایران فعالیت دارد.
شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان فنی و متخصص مشهد ابزار از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
تلفن: 37133940-051
همراه: 09153175662


آگهی دهنده: مشهد ابزار
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - برق صنعتی در مشهد
آدرس: خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
به روز شده در:۱۴۰۲/۱۰/۱۷
بازدید: 57 بار
ایمیل: